TEMMUZ Ayının Üyesi Anketinde Yer Almak İsteyen Üyelerimiz

'Yarışmalar' forumunda -Luiпє. tarafından 1 Haziran 2013 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. - Аvαяoѕα.

    - Аvαяoѕα. <font face="Arial"><font size="1"><b>Geldi yine me

    Katılım:
    7 Temmuz 2011
    Mesaj:
    20,617

    Bende bendeee:haha
     
  2. -Luiпє.

    -Luiпє. <font face="Tahoma">Gerçekten de insanın hayatta k

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    60,869

    Eklendiniz:ygmr:
     
  3. Asminâ.

    Asminâ. <font face="Tahoma"><font color="Black">''Sen beni

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesaj:
    7,607

    Tabisi ben :p
     
  4. -Luiпє.

    -Luiпє. <font face="Tahoma">Gerçekten de insanın hayatta k

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    60,869

    Ekledim canım:sss
     
  5. Bi тuтαм Vαnilyα

    Bi тuтαм Vαnilyα <img src="http://j1306.hizliresim.com/1b/9/nygks.g

    Katılım:
    25 Mayıs 2013
    Mesaj:
    433

    Bende ankete katılmak istiyorum mümkünse. :kg:
     
  6. - Sαħгα -

    - Sαħгα - <font size="1">Sen beni boşuna hiç kalbinin oralar

    Katılım:
    14 Ekim 2011
    Mesaj:
    28,186

    Katılanlara şimdiden başarılar dilerim ben bidahaki aya yazdırıcam adımı.:p
     
  7. İKRA

    İKRA ..

    Katılım:
    3 Mayıs 2011
    Mesaj:
    43,686

    ahahahaha :haha



    katılan arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim :tb:
     
  8. Miм'e αşıк вiг иuи'uм.

    Miм'e αşıк вiг иuи'uм. <font face="Tahoma"><b>Umutlar her zaman bâkidir a

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    12,370

    hayır şimdide katıl birdaha ki ayda katıl, ikimizden biri alsın ashdash:D şaka
    ben artık aktif olmadığım için şansım yok laf olsun diye katıldım :haha
     
  9. - Sαħгα -

    - Sαħгα - <font size="1">Sen beni boşuna hiç kalbinin oralar

    Katılım:
    14 Ekim 2011
    Mesaj:
    28,186

    Yok hayatım ben bu ay katılmıcam çünkü fazla aktif olacağımı sanmıyorum bütünlemelerim var işe giricem falan.:haha
     
  10. -JоphiєL-

    -JоphiєL- <b><font size="1"><font face="Tahoma">TİME HAS BRO

    Katılım:
    30 Nisan 2011
    Mesaj:
    30,844

    1 ya da 2 kere ayın üyesi olmuştum,bu duyguyu tattım zaten gerek yok katılmaya :p
    Katılacak olanlara başarılar.:ygmr:
     
  11. -Luiпє.

    -Luiпє. <font face="Tahoma">Gerçekten de insanın hayatta k

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    60,869

    Eklendiniz:t:

    NOT: Konu bu gece 12'de kapanıp anket açılcak.
    Ona göre katılımınızı sağlayınız:t:
     
  12. HAYALCE

    HAYALCE <b><font face="Comic Sans MS"><font color="Navy"><

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesaj:
    717

    Yaz Benide
     
  13. -Luiпє.

    -Luiпє. <font face="Tahoma">Gerçekten de insanın hayatta k

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    60,869

    Eklendiniz.
     
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.

Bu Sayfayı Paylaş